Доставка

САМОВИВІЗ ЗІ СКЛАДУ


Ви можете самостійно забрати товар за адресою:

Офіс: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27 (1 поверх, вхід з вулиці)

Склад: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27 А (на території)

ДОСТАВКА ПО КИЄВУ

Доставка кур'єрською службою.
Здійснюється наступного дня після замовлення або в інший зручний день (крім суботи та неділі).

Товар доставляється до під'їзду, послуги вантажника водій не надає.

Доставка транспортною компанією "Нова пошта" (тільки для вантажів до 30 кг.) Здійснюється протягом 1-2 днів. Товар доставляється на будь-яке з відділень Нової пошти по м. Києву.

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка здійснюється транспортною компанією "Новая пошта"


При необхідності можливе відправлення транспортною компанією "Делівері"

Товар відправляється наступного дня після оплати, виняток становлять вихідні дні та державні свята.

Вартість доставки оплачується покупцем за фактом отримання товару або може бути включена до рахунку-фактури (для юридичних осіб та за умови відправки транспортною компанією "Нова пошта").

Адреси представництв, умови доставки, а також вартість Ви зможете дізнатись на відповідних сайтах компаній-перевізників. Також Ви можете замовити адресну доставку до Вашого регіону.

Важливо! (для товару купленого за передоплатою).
Перед тим, як поставити підпис у товарно-транспортній накладній, вимагайте у перевізника можливість оглянути вантаж на предмет пошкодження. Якщо пакування пошкоджено та товар має вм'ятини, подряпини або інші пошкодження, Ви маєте право відмовитися приймати та вимагати у перевізника відшкодування його вартості. При відправленні ми завжди оцінюємо вантаж на повну вартість, тому у разі пошкодження у Вас є можливість повернути собі гроші за пошкоджений товар. Для того, щоб отримати компенсацію, Вам необхідно у відділенні компанії-перевізника на фірмових бланках скласти два документи:
1. Акт прийому-передачі, де буде зафіксовано факт пошкодження товару з вини перевізника (докладно опишіть усі пошкодження, які має товар).
2. Документ-претензію, де буде зафіксовано суму, яку Ви бажаєте відшкодувати.
Після цього протягом кількох днів перевізник повинен виплатити повну вартість пошкодженого вантажу.

Після того, як Ви поставите підпис у накладній компанії-перевізника, претензії за фактом пошкодження товару прийматися не будуть. БУДЬТЕ УВАЖНІ!